Friday, February 04, 2011

Variety of crochet flower

 Alhamdulillah....tempahan 50 kuntum bunga crochet daripada farahdila telah saya sempurnakan....dan telah pun selamat sampai kepada empunya diri....
Pattern bunga2 crochet yang saya buat kali ni semuanya atas permintaan farah..dia attachkan gambar untuk saya ikut pattern2 yang diminta ni....semuanya dikait menggunakan benang halus, sebab farah minta saya buatkan bunga yang very the cute...hehe...nak saiz lebih kurang 3.0cm hingga 3.5cm. Puas jugaklah saya try and error untuk dapatkan bentuk bunga dan saiz yang betul2 sama dengan gambar yang diberi tu..dan hasilnya seperti yang anda lihat dalam gambar kat bawah ni...nasib baiklah cik farah berpuas hati dengan bunga2 ni semua...:D



 Sebenarnya cik farah ni pun ada buat bisnes jugak...kalau nak tahu apa yang dia nak buat dengan bunga2 kait ni bolehlah ke blog cik farah di http://gemersikpucatbulan.blogspot.com/

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free counters!

Total Pageviews